Senaste nytt

British Airways börjar att köra Boeing 787 Dreamliner på London-Stockholm

Såvitt jag vet är det såhär det kommer att se ut, så frågan är väl snarare vilka som kommer att hamna i WTP ;)
article-2246867-1679FBFD000005DC-840_634x430.jpg

Ja då löste vi den frågan! :D Ja WTP kan ju bli så att dom erbjuder mot en mindre summa vid check in ;) gissar att F tar upp för mycket plats på en sån här liten tjärra :)

Svårt att säga iom att ingen pax flugit C på detta BA-plan förut! ;)

Men generellt sett borde väl gång/fönster vara bäst. Trist med denna seating är att man inte kan sitta bredvid varandra vända åt samma håll.

Jag tycker att det är fördel att man sitter motsatt håll när man är i sällskap. Det blir enklare att prata men fortfarande känns det private när man behöver det. Det finns en uppfällbar divider mellan sätena

Jag tycker att det är fördel att man sitter motsatt håll när man är i sällskap. Det blir enklare att prata men fortfarande känns det private när man behöver det. Det finns en uppfällbar divider mellan sätena

Jo jag vet hur sätet ser ut, och smaken är som baken. :)

För 380 flighterna till FRA kommer BA inte sälja mer stolar än som får plats i en A320. Detta för att smidigt kunna byta maskin om 380n går tech. F kommer inte vara öppet.

För 787 tror jag inte att det är ett problem då EU767 tar in fler pax.

För 380 flighterna till FRA kommer BA inte sälja mer stolar än som får plats i en A320. Detta för att smidigt kunna byta maskin om 380n går tech. F kommer inte vara öppet.

För 787 tror jag inte att det är ett problem då EU767 tar in fler pax.

Man kanske får titta in i First åtminstonde om man säger stt man är en flygnörd ;) De lär bli en ganska glest beläggning på A380 då :)

Får vi någon bekräftelse på datumen än? :)

Den som har guldkort och gott om Avioser kan ju boka plats på alla avgångar i augusti
och sen bestämma sig i sista minuten vilken man vill åka med :)

30k avios ToR och 31 dagar. Nja, har man 930k Avios som ligger och dräller så :D

Man kan ju boka med Avios och Pengar så går det bara hälften, billigare än så 8öre/Avios går det inte att köpa Avioser.

Dessutom behöver man ju inte åka båda vägarna, då är vi nere på 165.000 om man bokar från 9/8 och framåt.

Last edited:
Toppen