Jag tolkar ditt inlägg i en annan tråd som att det rör ARN T2 denna gång?
Det känns lite som vi håller på med "skattjakt" - denna gång efter gröna brevlådorVad skall vi hitta på att leta efter nästa när alla brevlådor är hittade?
Om inte annat så är det ett bra sätt att öva på att vara uppmärksam på sin omgivning...
Frequent flyer Geocaching på ArlandaNu har jag rapporterat till Polisen på Arlanda om att det går omkring folk med orangea bagagetaggar och tittar efter gröna lådor, högst misstänkt beteende på flygplats!
![]()
Man får hoppas att de inte töms i den stora säcken på deras vagn...Exakt. Alla gröna lådor, både landside och airside töms av lokalvården!
Använde mig av den brevlådan i måndags. Mycket nöjd med upplevelsen. Ingen trängsel, och lådan kändes fräsch. Rekommenderas.
Hur var leveranstiden? Kan du ge oss en rapport om mottagarens upplevelse?Använde mig av den brevlådan i måndags. Mycket nöjd med upplevelsen. Ingen trängsel, och lådan kändes fräsch. Rekommenderas.
Den sitter på väggen direkt till höger om allmänna info-disken. Använde den igår.I mitt minne har jag iallafall sett dem T2 landside, på en av väggarna mot vägen utanför. Det blir en skattjakt!