Senaste nytt

Breaking news: Qatar Airways lanserar sin nya Business Class Suite på sin 787-9

Flyer722

Medlem
Nu helt plötsligt dök, B 777-300ER med Q-suites upp OSL-DOH...håller tummarna! ;)
Men "dubbel sängarna" är upptagna... Det kostar 740 kr/sträcka att seata sig i QR, P-klass, skulle alltså ha kostat 6 000 Kr för oss två! Blev snål här...

Ser att tre av sviterna på rad J är lediga så torde väl innebära att två av dessa är dedicerade till oss??
Spännande med all equipment change...

Visa bifogad bild 126811

Visa bifogad bild 126812 Visa bifogad bild 126813
Hur många personer är det i bokningen? Har glömt bort hur många man måste vara minst för att få tillgång till o reservera mittensäten antingen 2+ eller 4. Om det är separata bokningar kan du ringa in för o välja mittenplatserna.
 

toer00

Medlem
Hur många personer är det i bokningen? Har glömt bort hur många man måste vara minst för att få tillgång till o reservera mittensäten antingen 2+ eller 4. Om det är separata bokningar kan du ringa in för o välja mittenplatserna.

Jag och min fru - 2 personer, en och samma bokning, OSL-DOH-MLE-DOH-CDG. Kan bara hoppas att QR har blockat mittsätena fram t.o.m. incheckning. När jag kollade den 15/2 var det en 787-9 med sviter då fanns det. Sedan den 19/2 så var det en 78-7 med traditionell layout och nu idag den 5/3 är det en 777-300 med Qsuites, fast inga i mitten att boka.

Vår bokning är i P-klass (billigaste business) och där ingår varken seating eller lounge, seating kostar 740kr/per/segment
 

toer00

Medlem
Nu kom jag på the grej...Just Q-suites (Den äkta varan, inte de på 787-9) med plats för 2-4 pers blockas fram tom incheckning har jag för mig...?
Så vi är 2 st, herr och fru, så nu är det väl bara kasta sig in on-line, sekund 1 och boka upp 1 mitten kupé för 2 pers? Eller är det först vid incheckningsdisken de släpper dessa?? Någon som har erfarenhet??
 

Flyer722

Medlem
Nu kom jag på the grej...Just Q-suites (Den äkta varan, inte de på 787-9) med plats för 2-4 pers blockas fram tom incheckning har jag för mig...?
Så vi är 2 st, herr och fru, så nu är det väl bara kasta sig in on-line, sekund 1 och boka upp 1 mitten kupé för 2 pers? Eller är det först vid incheckningsdisken de släpper dessa?? Någon som har erfarenhet??
Blockas till incheckningen för 2pers måste det vara isf, om ni är 3 eller 4 ska det gå att välja.
 
Toppen