Erik M skrev:... men det ska räcka med Gold för att få ”uppgraderingar” som jag emellertid inte lyckas läsa mer om.Klicka för att utvidga...
Kolla Virtuoso på dina datum. Ta t.ex. "The Mark" och deras förmåner
For 2020:
Upgrade on arrival, subject to availability
Continental Breakfast daily for up to two guests per bedroom, served in Irvington Restaurant only
A $100 USD Food & Beverage credit to be utilized during stay (not combinable, no cash value if not redeemed in full, valid for in-room dining or Irvington Restaurant)
Early check-in/late check-out subject to availability
Complimentary Wi-Fi
Eller "W New York - Union Square" som är ganska coolt:
For 2020:
Upgrade on arrival, subject to availability
Continental Breakfast daily for up to two guests per bedroom, served in Irvington Restaurant only
A $100 USD Food & Beverage credit to be utilized during stay (not combinable, no cash value if not redeemed in full, valid for in-room dining or Irvington Restaurant)
Early check-in/late check-out subject to availability
Complimentary Wi-Fi
Jag har fått poäng till respektive program när jag bott där också. Grand Hotel Stockholm och Park Hyatt Zurich har jag bott på så långt genom dessa. Jag har alltid kollat runt för att se priser, och de tre gånger det har varit aktuellt har Virtuoso haft samma pris som hotellet och/eller billigare och/eller högre kategori rum för samma pris (med uppgradering sen).