airac skrev:Mellandagsrea pris (3190 sek) på komplett för de som önskar köpa:https://www.komplett.se/product/953709/tv-ljud-bild/horlurar/horlur/bose-qc35-ii-traadlosa-horlurarKlicka för att utvidga...
PiBo skrev:449:- NZD på Aucklands flygplats idag, så cirkus 2625:- SEK om jag räknat rätt. Verkar ha varit en kampanj med rabatt på 54 dollar. Blev ett köp...Klicka för att utvidga...
Webhallen som medlem. Jag har medlemskap vit och får för 3099. De som har svart får för 2990 om jag minns rätt.Ludvig Skalme skrev:Någon som vet var man kan köpa billigast nu?Klicka för att utvidga...
Är medlem i Webhallen men ser bara pris på 3790kr..gneken skrev:Webhallen som medlem. Jag har medlemskap vit och får för 3099. De som har svart får för 2990 om jag minns rätt.Klicka för att utvidga...
Olika priset beroende på status, det var därför jag la till "vit" och "svart".Bridgeman skrev:Är medlem i Webhallen men ser bara pris på 3790kr..Klicka för att utvidga...
Det förklarar det hela.. Tack för snabbt svar.gneken skrev:Olika priset beroende på status, det var därför jag la till "vit" och "svart".Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:2790 svenska riksdaler @Bose QuietComfort 35 around-ear Hörlurar (svart) - Handsfree och hörlurar med mikrofon - ElgigantenKlicka för att utvidga...
Nu är det väl olika saker, Elgigantens säljer ju gamla Bose QuietComfort 35 ochjth skrev:Det var ju bra timing, eftersom jag hade tänkt inhandla ett par! Bästa pris jag kunde hitta annars var 3179 kr på webhallen. Elgiganten tar ju Amex också har jag för mig, vilket ju är ett krav.Klicka för att utvidga...
Andreas Ekman skrev:Nu är det väl olika saker, Elgigantens säljer ju gamla Bose QuietComfort 35 ochwebhallen säljer bara nya Bose QuietComfort ll 35Klicka för att utvidga...
Som jag förstår då har nya 35 ll en knapp för "Google Assistant" och en knapp för att kunna växla mellan "Active Noise Cancellation" direkt på hörluren.KalleBa skrev:Är det någon större skillnad på 1 och 2, det enda jag hittar är en knapp för Google assistenten?Klicka för att utvidga...