Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Tack för tipset, blev en beställning för mig med idag.
Jag var väldans nära att slå till på ett par CQ-35 i Chicago i höstas, efter besök i en Bose butik. Men bestämde mig för att läsa på lite mera först.
Har haft mina CQ-15 sedan våren 2013, vilka börjar bli lite trött i kuddarna nu, isolerar inte lika bra längre.

En stilla undran i ämnet bara. Tycker ni verkligen att on-ear-lurar med nc dämpar ljud så mycket bättre än ett par vanliga in-ear med god passform? Eller tycker ni kanske att in-ear är obekvämt?

Själv använder jag ofta on-ear när jag är hemma, men nästan alltid in-ear när jag flyger. Dämpar bakgrundsljud i klass med ett par hörselproppar, vilket borde vara fullt tillräckligt för de flesta.

En stilla undran i ämnet bara. Tycker ni verkligen att on-ear-lurar med nc dämpar ljud så mycket bättre än ett par vanliga in-ear med god passform? Eller tycker ni kanske att in-ear är obekvämt?
Personligen har jag en svag aversion mot just in-ear, men det får gå ibland.
Around-ear (som qc35 är) är betydligt trevligare imho...
Men on-ear ser jag inga fördelar med alls direkt

Tack för tipset, blev en beställning för mig med idag.
Jag var väldans nära att slå till på ett par CQ-35 i Chicago i höstas, efter besök i en Bose butik. Men bestämde mig för att läsa på lite mera först.
Har haft mina CQ-15 sedan våren 2013, vilka börjar bli lite trött i kuddarna nu, isolerar inte lika bra längre.
Du kan lätt uppgradera dina lurar med ett par nya kuddar från Ebay. Kostar 1 USD styck och jag vet i tusan om jag ser nån skillnad på dessa och "original" kuddar. Jag brukar svettas sönder mina rätt snabbt så kul med lågpris alternativ.

Toppen