Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Mina QC35 pajade i helgen. Powerknappen blev lös. Tydligen relativt vanligt kvalitetsproblem. Gick tillbaka till affären där jag köpte och kvitterade ut ett par nya omedelbums. (Apple store)
Får hoppas de nya håller bättre.

Vad är det för dagspris på Arlanda? Tänkte köpa ett par till min bättre hälft, frågan är, köpa innan eller på Arlanda?
Tänker på ett par QC25 om möjligt.

Funderar på att köpa ett par QC35 i Tokyo där de kostar runt 3000kr utan moms. Har Bose fortfarande sitt inbytesprogram, eller bör man försöka sälja sina gamla QC25 först?

Har inte last igenom hela traden och inte heller nagon direkt produktbeskrivning, men laddar man dessa och slipper att byta batterier som med QC25?

Funderar på att köpa ett par QC35 i Tokyo där de kostar runt 3000kr utan moms. Har Bose fortfarande sitt inbytesprogram, eller bör man försöka sälja sina gamla QC25 först?

Krängde mina QC25 till en polare och köpte sedan QC35 via Webhallen när de hade kampanj för 3500 kr. De ligger på 3K via Amazon US. Testat dem ett tag nu och är sjukt nöjd med både batteritiden, ljudkvalitén och hur väl de sitter.

Toppen