Kan kolla imorgon mellan kl06-07 när jag är där, om det inte är för sent för dig med svar då?Vad är det för dagspris på Arlanda? Tänkte köpa ett par till min bättre hälft, frågan är, köpa innan eller på Arlanda?
Tänker på ett par QC25 om möjligt.
Tyvärr finns inga QC25 i tråden om QC35..Vad är det för dagspris på Arlanda? Tänkte köpa ett par till min bättre hälft, frågan är, köpa innan eller på Arlanda?
Tänker på ett par QC25 om möjligt.
Stämmer bra. Du laddar med en USBkabelHar inte last igenom hela traden och inte heller nagon direkt produktbeskrivning, men laddar man dessa och slipper att byta batterier som med QC25?
Funderar på att köpa ett par QC35 i Tokyo där de kostar runt 3000kr utan moms. Har Bose fortfarande sitt inbytesprogram, eller bör man försöka sälja sina gamla QC25 först?
Tror nog det far bli ett kop da, grymt nojd med QC25 forutom just sladden och bytet av batterier.Stämmer bra. Du laddar med en USBkabel
Även jag ska inhandla de, eller Sony MDR-1000X som sägs ha bättre ljud och brusreducering. Får se om de hinner släppas eller om någon butik erbjuder QC35 till ett mer rimligt pris förstTror nog det far bli ett kop da, grymt nojd med QC25 forutom just sladden och bytet av batterier.