jane.lundqvist
Medlem
Hej BC
Jag söker tillgång på bunusresa, men skulle nog behöva er experhjälp, då jag känner att jag kört fast lite.
Min situation ser ut som så att jag kommer ha en 2-4-1 check samt 100,000 eurobonus poäng och redan bokat Köpenhamn - Tokyo nu 3 sept - 14 sept. SAS GO
Vill se om det är möjligt att få ut mer av resan med 2-4-1.
Som jag förstår det är det SAS som gäller om vi vill till Asien. Då övriga *A-bolag skulle kosta 140,000 poäng till Asien?
Vi reser gärna via Asien
Varifrån vill du börja din resa?
Köpenhamn
Var är din destination?
Japan/Asien.
När vill/behöver du resa ut?
3 sept
När vill/behöver du komma hem?
14 sept
Hur länge vill du vara borta? -
10-11 dagar
I vilken kabinklass?
Ekonomi eller Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Om endast SAS är möjligt för poäng-begränsningen 100,000, så SAS. Annars det ni rekommenderar i form av bästa upplevelse first i luften och lounger.
Vad är din budget?
Total budget 2 personer, 100,000 Eurobonus poäng och 1 st 2-4-1 check
Vad är det viktigaste för dig?
Bästa upplevelsen i luften samt lounger.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Stannar gärna på vägen dit och hem, om det är möjligt med ca 18-24 timmar så man hinner uppleva platsen utanför flygplatsen exempelvis: Japan, Dubai, eller övrig destination i Asien. 1-2 stopp på var väg är ok.
Hoppas att jag inte missat något.
Och tack så väldigt mycket för hjälp!
Jag söker tillgång på bunusresa, men skulle nog behöva er experhjälp, då jag känner att jag kört fast lite.
Min situation ser ut som så att jag kommer ha en 2-4-1 check samt 100,000 eurobonus poäng och redan bokat Köpenhamn - Tokyo nu 3 sept - 14 sept. SAS GO
Vill se om det är möjligt att få ut mer av resan med 2-4-1.
Som jag förstår det är det SAS som gäller om vi vill till Asien. Då övriga *A-bolag skulle kosta 140,000 poäng till Asien?
Vi reser gärna via Asien
Varifrån vill du börja din resa?
Köpenhamn
Var är din destination?
Japan/Asien.
När vill/behöver du resa ut?
3 sept
När vill/behöver du komma hem?
14 sept
Hur länge vill du vara borta? -
10-11 dagar
I vilken kabinklass?
Ekonomi eller Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Om endast SAS är möjligt för poäng-begränsningen 100,000, så SAS. Annars det ni rekommenderar i form av bästa upplevelse first i luften och lounger.
Vad är din budget?
Total budget 2 personer, 100,000 Eurobonus poäng och 1 st 2-4-1 check
Vad är det viktigaste för dig?
Bästa upplevelsen i luften samt lounger.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Stannar gärna på vägen dit och hem, om det är möjligt med ca 18-24 timmar så man hinner uppleva platsen utanför flygplatsen exempelvis: Japan, Dubai, eller övrig destination i Asien. 1-2 stopp på var väg är ok.
Hoppas att jag inte missat något.
Och tack så väldigt mycket för hjälp!