Senaste nytt

Bokningsreferens Air Canada

chazzie

Medlem
AC1.jpg

Jag försöker hitta något ställe att kontakta Air Canada om ovanstående på hemsidan men det verkar som de inte är villiga att hjälpa till med framtida bokningar. Kan någon förstå varför bokningen för utresan ser ut som ovan?
 

bjolib

Medlem
Kan rekommendera att kontakta AirCanada via twitter. Jag har använt det för att boka sittplatser då det funkar dåligt att göra det via deras hemsida om man inte har bokat biljetterna där. De är alltid hjälpsamma och snabba på att svara!
 

mha321

Medlem
Visa bifogad bild 69742
Jag försöker hitta något ställe att kontakta Air Canada om ovanstående på hemsidan men det verkar som de inte är villiga att hjälpa till med framtida bokningar. Kan någon förstå varför bokningen för utresan ser ut som ovan?
Operated by air Canada mellan Arlanda och Heathrow låter ju spännande...

Jag brukar ringa deras toll free number via hangouts eller Skype. Särskilt om ringer vid en tid när det inte är tryck på dem (tidszoner..) så brukar det vara ganska snabbt svar.
 

chazzie

Medlem
Tack för tipsen, jag ser att de även har ett 08-nummer som man kan ringa, kopplas förmodligen vidare till callcenter i Nordamerika?
 

mha321

Medlem
Tack för tipsen, jag ser att de även har ett 08-nummer som man kan ringa, kopplas förmodligen vidare till callcenter i Nordamerika?
Det ska man nog inte vara så säker på. Jag har dock aldrig testat det - när jag kollade sist när jag behövde så var man tvungen att ringa till Danmark som svensk.
 

AABack2ARN

Medlem
Tack för tipsen, jag ser att de även har ett 08-nummer som man kan ringa, kopplas förmodligen vidare till callcenter i Nordamerika?

Ja Nordamerika eller Indien eller Filipinerna... Vem vet?

Vilket datum rör det sig om? På något sätt känns det som om första flighten skulle kunna vara inställd eller så just det datumet och du har automatiskt bokats om på ett kommande flyg till London som nu leder till att det ser minst sagt konstigt ut i bokningen?
 

chazzie

Medlem
Ja Nordamerika eller Indien eller Filipinerna... Vem vet?

Vilket datum rör det sig om? På något sätt känns det som om första flighten skulle kunna vara inställd eller så just det datumet och du har automatiskt bokats om på ett kommande flyg till London som nu leder till att det ser minst sagt konstigt ut i bokningen?

Avresa är inte förrän i slutet av mars, men när jag kollar bokningsreferensen från SAS så är den ändrad till avgång 15:25, vilket är... ganska långt efter avgången från London till Toronto... Jag får ringa och reda ut det.
 
Toppen