Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Suck, detta göra det oerhört mycket svårare att i förväg kolla ut vilka flighter man vill ha innan man ringer.

Sjukt segt om även biz försvinner med SQ. Att behöva randomly ringa var och varannan dag suger. Testat EF för att se availability på LHR-SIN på 777, vilket fler än få bokat. Även om F kabin är helt tom så fanns inga awards. Nähä, vad ska man då ha som utgångspunkt...?

Vem har tid ringa och köa hela tiden?

• Gilla
Reactions: Gus
Jag kollade nyss Awardfares och såg SQ, eller?
Ingen aning om vad du såg och jag har inte betalkonto än, då mina presumtiva biljetter ännu ej är släppta. Vid en snabb sökning så ser jag endast biljetter mellan Seoul och Singapore med Singapore Airlines.

CPH-SIN ser jag ingenting alls, men det kan mycket möjligt ha att göra med att jag ej har betalversionen och att det inte finns några tillgängliga biljetter de närmaste 90 dagarna.

Ingen aning om vad du såg och jag har inte betalkonto än, då mina presumtiva biljetter ännu ej är släppta. Vid en snabb sökning så ser jag endast biljetter mellan Seoul och Singapore med Singapore Airlines.

CPH-SIN ser jag ingenting alls, men det kan mycket möjligt ha att göra med att jag ej har betalversionen och att det inte finns några tillgängliga biljetter de närmaste 90 dagarna.

Jag ser alla SQ flighter som vanligt på Awardfares.

Toppen