Maja
Medlem
Var ser jag lättast tillgänglighet?SQ går fortfarande att boka, men man behöver ringa in för det.
Var ser jag lättast tillgänglighet?SQ går fortfarande att boka, men man behöver ringa in för det.
Tallinn eller SAS telefonVar ser jag lättast tillgänglighet?
United visar inte Singapore. Iaf inte sist jag kollade.Är inte United lättast som vanligt att söka via? Visserligen inte 100% korrekt mot eurobonus, men ändå.
Suck, detta göra det oerhört mycket svårare att i förväg kolla ut vilka flighter man vill ha innan man ringer.
Ingen aning om vad du såg och jag har inte betalkonto än, då mina presumtiva biljetter ännu ej är släppta. Vid en snabb sökning så ser jag endast biljetter mellan Seoul och Singapore med Singapore Airlines.Jag kollade nyss Awardfares och såg SQ, eller?
Ingen aning om vad du såg och jag har inte betalkonto än, då mina presumtiva biljetter ännu ej är släppta. Vid en snabb sökning så ser jag endast biljetter mellan Seoul och Singapore med Singapore Airlines.
CPH-SIN ser jag ingenting alls, men det kan mycket möjligt ha att göra med att jag ej har betalversionen och att det inte finns några tillgängliga biljetter de närmaste 90 dagarna.