Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Är det bara jag som upplever att sökmotorn tämligen ofta är nere/inte kan genomföra sök? Upplever det nästan varje dag. Är inne ganska ofta just nu och letar en specifik resa.

Har dom bytt nummer också? Belgien numera?

Attachments

• 2A6A44F1-8999-4FFC-BFFB-60B12226D812.png
    2A6A44F1-8999-4FFC-BFFB-60B12226D812.png
    85,3 KB · Visningar: 337
  • Gilla
Reactions: Gus
Har någon erfarenhet av att SAS listar Star Alliance rewards som egentligen inte finns tillgängliga? Försöker boka SIN - HND/NRT ToR i Business 14-19 november, men sökvertyget säckar ihop. Skickar med en bild på bokningen jag försöker genomföra. När jag sedan ringer SAS Sales så påstår dom att dessa biljetter inte "finns" och att det endast finns economy kvar dessa dagar.

Skärmavbild 2018-10-24 kl. 18.39.20.png
image.png

Attachments

• Skärmavbild 2018-10-24 kl. 18.40.03 1.png
    Skärmavbild 2018-10-24 kl. 18.40.03 1.png
    109,9 KB · Visningar: 239
Jag håller med @okejob. Jag försöker boka sträckan GUA-SAL för 3 personer i business class. På sas hemsida syns det tydligt att det finns 3 lediga platser i business på sträckan men när jag ringer till SAS så kan de bara se 1 plats. Hur vanligt är detta? När man kollar tillgänglighet med United så dyker ju detta problemet upp ofta men jag trodde att det som jag ser på skärmen är EXAKT samma som Eurobonus-personalen ser?

Hela resan består av GUA-SAL-CUN. Kan jag reservera sträckan GUA-SAL för 3 personer online och sedan ringa in och lägga till SAL-CUN delen? Jag har aldrig förhandsreserverat online och är därmed lite osäker på detta.

Last edited:
Jag håller med @okejob. Jag försöker boka sträckan GUA-SAL för 3 personer i business class. På sas hemsida syns det tydligt att det finns 3 lediga platser i business på sträckan men när jag ringer till SAS så kan de bara se 1 plats. Hur vanligt är detta? När man kollar tillgänglighet med United så dyker ju detta problemet upp ofta men jag trodde att det som jag ser på skärmen är EXAKT samma som Eurobonus-personalen ser?

Hela resan består av GUA-SAL-CUN. Kan jag reservera sträckan GUA-SAL för 3 personer online och sedan ringa in och lägga till SAL-CUN delen? Jag har aldrig förhandsreserverat online och är därmed lite osäker på detta.
Ja du kan lägga till om det öppnas upp. Blir omboknignsavgit 150:- dock.

Toppen