Martin Johansson
Medlem
Ja, under inställningar är "Tjäna poäng" ikryssad per default.Kan man inte nånstans på sin profil fylla i så den är ibockad som default? För mig jag sett det nånstans
Ja, under inställningar är "Tjäna poäng" ikryssad per default.Kan man inte nånstans på sin profil fylla i så den är ibockad som default? För mig jag sett det nånstans
Gissningsvis en av internets minst kryssade rutor...Det är för de som inte får samla poäng när de reser i tjänsten. Tex kan det vara användbart för politiker och stadsanställda...
och motsatsen (mest ikryssade ruta) är antagligen Ryanairs försäkring...Gissningsvis en av internets minst kryssade rutor...
och motsatsen (mest ikryssade ruta) är antagligen Ryanairs försäkring...
Den är till för resor som bokas i företag där resepolicy inte medger att du som resenär får poäng, t ex stat och kommun m fl.Vad fyller den för funktion?
Varför skulle jag inte vilja samla poäng?
Denna diskussion finns redan.
Boka SAS - "Jag samlar inte poäng denna gång" | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Den är till för resor som bokas i företag där resepolicy inte medger att du som resenär får poäng, t ex stat och kommun m fl.