Martin Johansson
Medlem
Ja, under inställningar är "Tjäna poäng" ikryssad per default.Kan man inte nånstans på sin profil fylla i så den är ibockad som default? För mig jag sett det nånstans
Ja, under inställningar är "Tjäna poäng" ikryssad per default.Kan man inte nånstans på sin profil fylla i så den är ibockad som default? För mig jag sett det nånstans
Gissningsvis en av internets minst kryssade rutor...Det är för de som inte får samla poäng när de reser i tjänsten. Tex kan det vara användbart för politiker och stadsanställda...
och motsatsen (mest ikryssade ruta) är antagligen Ryanairs försäkring...Gissningsvis en av internets minst kryssade rutor...![]()
och motsatsen (mest ikryssade ruta) är antagligen Ryanairs försäkring...
Den är till för resor som bokas i företag där resepolicy inte medger att du som resenär får poäng, t ex stat och kommun m fl.Vad fyller den för funktion?
Varför skulle jag inte vilja samla poäng?
Denna diskussion finns redan.
Boka SAS - "Jag samlar inte poäng denna gång" | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Den är till för resor som bokas i företag där resepolicy inte medger att du som resenär får poäng, t ex stat och kommun m fl.