Nej, bara i slutet av augusti och väldigt få platser.Har det släppts något överhuvudtaget till ORD eller SFO från CPH för perioden mitten av juni till mitten av augusti för 2019? Har bara sett via ARN till ORD och inget till SFO.
Nej, bara i slutet av augusti och väldigt få platser.Har det släppts något överhuvudtaget till ORD eller SFO från CPH för perioden mitten av juni till mitten av augusti för 2019? Har bara sett via ARN till ORD och inget till SFO.
Intressant. Med undantag från felaktiga släpp som snabbt dragits tillbaka har detta inte hänt tidigare.Nu verkar alla internationella SAS awardflights vara borta mellan 30 juni och 16 augusti 2019 (oavsett bokningsklass)... Vet någon, baserat på tidigare år, om det brukar vara så och när de släpper biljetter för dessa datum igen?
Intressant. Med undantag från felaktiga släpp som snabbt dragits tillbaka har detta inte hänt tidigare.
Jodå. Bara för några veckor sedan fanns det en hel del businessbiljetter i sommar. Och go och plus brukar finnas en del.Det är ju blackoutdatum. Det brukar väl sällan släppas något alls där?
I slutet av april släppte de massor av Plus från ORD-CPH för juli. Nästan hela juli hade platser tillgängliga i Plus och många av dagarna upp till 8 platser per avgång. Sedan för några veckor sedan försvann allt på en gång. Jag tittade på eftermiddagen och då fanns det massor av platser men senare på kvällen var precis allt borta. Jag ringde SAS och frågade om det hade blivit något fel. Personen jag pratade med sa att de inte plockar bort platser men att personer i Norge!!! bokar upp platser och håller dessa. Jag frågade om det inte var konstigt att över 200 Plus-platser ORD-CPH försvinner på en minut men det var det inte.
Aha, och där fick vi förklaringen till att de vill införa avgifter nu då.
Eventuell om-/av-bokningsavgift eller försäkring på Eurobonus-award resor | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorDetta har jag missat. Vill sas införa en non-refundable fee på awardresor?