Canadien
Medlem
En voucher kan du ändå bara använda för två personer så det spelar ingen roll om du bokar den första tvåan nu. Men hoppas inte för mycket på att SAS ska släppa två till, händer väldigt sällan. Jag har lyckats en gång i Juli på ARN-OSL-EWR-ARN för fyra personer men det är ungefär som att vinna på lotto. Finns det med Lufthansa så boka det, så kan du senare mot 150 kr i avgift ändra till SAS. Tänk på att Lufthansa inte ger 50% poängrabatt till barn mellan 2-11 som SAS, så det blir 110,000 poäng per resenär som är över 2.Tack för svar Jakob. Bevakar allt vad som sker 330 dagar fram i tiden. Dock har jag tänkt använda 241-voucher, så jag vet inte om det ställer till det med att först boka 2 platser och sedan ytterligare 2.
Som du nämner finns ju andra bolag. LH via FRA till MIA kör med A380 och det kan nog vara festligt att åka med det istället för SAS och deras A330 eller vad de nu har för maskin till MIA. Kanske någon som har erfarenhet av SAS business och LH Business A380? Vad är att föredra?
Ett alternativ med SAS är att boka två i business och två i Plus. Om ni nu kan tänka er att dela på er ombord.