Senaste nytt

Boka plats på BusinessClass julbord 2013: Grand Hôtel Stockholm

Flygbuss in mot stan från ARN nu. Lite förseningar upp. Vad är det för människor som checkar in bagage på planet och sedan inte dyker upp? 2000-talets troll och oknytt?

Som du vet är jag n00b på det här med tåg och valde därför 12:00, dvs regionaltåget 176. Dock blev jag påmind av brorsan att det inte är någon servering, läste även att Agehall skrev om detta imorse, och det hade jag inte räknat med - finns alltså inte ens kaffe??!?

Det stämmer, finns inget ombord i formen av mat och dryck. Det finns dock internet ombord så du kan ju prova beställa något till en station på vägen. ;)

Det stämmer, finns inget ombord i formen av mat och dryck. Det finns dock internet ombord så du kan ju prova beställa något till en station på vägen. ;)

onlinepizza.se - Pizzeria Wasa på stationsgatan i Arboga.. de måste ju ändå kunna leverera till förbipasserande tåg.

Om någon mer är i behov av en plats så har det dykt upp ett återbud till har jag just fått reda på.

Kanske läge för att ta med din partner på en romantisk date..? Nu har du chansen då det finns två platser på Grand ikväll!

Sembl har två tjejer som inte tänkt äta ikväll men om två herrar inte kan komma är det ju synd att dom står tomma... Är det ingen som nappar platserna så undrar jag om det är OK med er som lämnat återbud att Helena och Anna lånar era platser?

Toppen