Senaste nytt

Boka plats på BusinessClass julbord 2013: Grand Hôtel Stockholm

Tack för en trevlig kväll igår.
Som jag berättade för igår, skriver jag ett inlägg i http://www.businessclass.se/forum/o...-aadvantage-oneworld-explorer-award-trad.html. ;)

Det var kul att se Martins reaktion när jag berättade för honom en idé om First class jorden runt (upp till 50.000 flygna miles) med 330.000 American Airlines AAdvantage miles. Han såg ut som han tappade hakan. ;)

Jag har sovit på saken och inser att RTW är trevligt men 330.000 poäng faktiskt också är rätt trevligt: två ARN-Pacific i First plus 30.000 poäng ytterligare för någon avstickare. Med rätt routing kan det ju bli ännu mer flygande än en RTW och framförallt två resor istället för en.
 

Sofia

Medlem
Kul att så många tycker att det här med en lyxig dykcharter är en bra idé. Var ska jag posta tråden?

För att sukta lite och ge en idé om vad man kan förvänta sig, kolla in den här länken, Waow | Water Adventure Ocean Wide . The Waow finns även på facebook, youtube, vimeo och på DivEncounters Alliance Live-Aboard Diving, Luxury Liveaboard Scuba Diving

För andra som har allmäna frågor om dykning, kontakta mig i PM eller ställ era frågor på Allt om dykning - dykarna.nu

Let's go gänget! :D
 
Toppen