Mattias Edstrom
Medlem
Ända sedan jag upptäckte BC.se har jag haft en liten "romantisk" dröm att någon gång få prova Singapore Airlines Första Klass. Då varken min personliga ekonom (som även är sambo) eller min bank där jag har ett lånelöfte hos kommer godkänna att jag betalar en biljett med pengar har jag börjat se mig omkring efter alternativ.
Är det något här som har lyckats med att boka en bonusbiljett med Singapore Airlines från USA's västkust till Europa och via Singapore? Eller med någon liknande bolag. Det jag alltså är ute efter är maximal tid uppe i luften till minsta möjliga poängkostnad. Jag har fått ihop till Amex 50% rabatt vilket man också med fördel kan kombinera med en enkelbiljett.
Om någon har något bra tips så blir jag glad för de tips jag kan få ;-)
Tackar Mattias
Är det något här som har lyckats med att boka en bonusbiljett med Singapore Airlines från USA's västkust till Europa och via Singapore? Eller med någon liknande bolag. Det jag alltså är ute efter är maximal tid uppe i luften till minsta möjliga poängkostnad. Jag har fått ihop till Amex 50% rabatt vilket man också med fördel kan kombinera med en enkelbiljett.
Om någon har något bra tips så blir jag glad för de tips jag kan få ;-)
Tackar Mattias