Det är tom svårt att finna F awards som SEN dit.Så jag hade lite tur alltså? Har redan funderat på att byta till en annan resa som innefattar båda hållen i F istället.... Men kanske ska tänka om![]()
Huruvida det är värt poängen (eller är rätt/fel) låter jag vara osagt, men vad som rapporterats tidigare är att UA First inte på långa vägar är i närheten av First på tex Lufthansa och Swiss. Har själv inte testat swiss business men jag antar att united first är lite bättre. Skillnanden blir ju bara ca 20k poäng och 1600 kronor per person och det kan det ju kanske vara värt för uppgradering till First båda vägarna.Rätt eller fel?
Hittade tre stycken UA first class t o r ZUR - IAD i juli/augusti med anslutning till ARN i business/plus. Blev så uppspelt att jag raskt uppgraderade befintlig TATL bokning i business (ut med Swiss och hem med UA).för en en merkostnad av 60 000 poäng (2 st 241) och ca 5 000 SEK. Har inte rest UA First tidigare. Som sagt rätt eller fel?
Rätt eller fel?
Hittade tre stycken UA first class t o r ZUR - IAD i juli/augusti med anslutning till ARN i business/plus. Blev så uppspelt att jag raskt uppgraderade befintlig TATL bokning i business (ut med Swiss och hem med UA).för en en merkostnad av 60 000 poäng (2 st 241) och ca 5 000 SEK. Har inte rest UA First tidigare. Som sagt rätt eller fel?
I mina efterforskningar så sprang jag på den här. Helt hysteriskt kul även om det kanske inte var avsiktligt...
"if you have a bad meal and want it to taste good just put some Habanero sauce on it" Classy!![]()
![]()
Någon skrev på forumet att UA First är "världens bästa business class".
Dementeras, så bra är det verkligen inte.Tror att det var @Igorius