Golfkillen
Medlem
Jo, mönstret är att Lufthansa släpper awardplatser att boka med Eurobonus 14 dagar innan avgång.Yup. Ser det nu också. Inget mönster där alltså ;-)
Jo, mönstret är att Lufthansa släpper awardplatser att boka med Eurobonus 14 dagar innan avgång.Yup. Ser det nu också. Inget mönster där alltså ;-)
Jo den har jag. Trodde bara att det kanske fanns ett "hål" på helgerna där united inte uppdaterade. Har en crawler som försöker hitta mönster. Typ +5 platser på LH = award på united etc.
Allt är tänkbart. Tillgången du ser via United behöver inte matcha vad Eurobonus ser.Någon som har varit ute för att Lufthansa släpper award seats till united före Eurobonus? Ringde Tallinn idag och fick höra att det inte fanns platser ICN-FRA i First den 15 september, men ser att det finns på united award booking. Störigt. Det kanske släpps på andra datum men jag är 14 dagar ute så vet inte helt varför Tallinn inte såg sätena.
Utan att veta men om du försöker dig på att checka in bagage till Köpenhamn så är det som att be om problem. Jag skulle definitivt sikta på att köra enbart handbagage om du inte har en övernattning i Zürich.Och då kom det ytterligare en fråga ändå!
Jag har bokat DEN-ORD med united First
Sen har jag bokat ORD-ZRH-ARN med Swiss First
Sen har jag bokat ZRH-CPH med Swiss Business
Jag har alltså 3 separate biljetter, där jag på den sista leg av ORD-ZRH-ARN hoppar av i ZRH och hoppar på ZRH-CPH flygningen istället.
Nu till frågan: Går det att få antigen united att checka in baggage hela vägen från DEN till CPH eller kan jag göra det ifrån Swiss ORD till CPH och informera om att jag hoppar av i ZRH, eller är det carry on som gäller?