Senaste nytt

Bojkotta SAS:s nya pointbooster!

Hela kampanjen bygger ju på att boka resor under en viss period och genomförda resor får du extra EB poäng att du flygit med SAS. Inget konstigt alls. ;)

Jag kommer absolut inte bojkotta Point Booster, istället kommer jag prioritera SAS under kampanjperioden. :) Varför skall SAS ge bonus för bokningar som man har gjort innan kampanj perioden? Jag tror att oavsett kampanj kommer någon känna sig att bli orättvis behandlat. Belöningen är ju mycket bättre än på den senaste kampanjen i våras. :rolleyes:

SUCK !!

Jag har inte heller fått någon denna gång och inte på hela året !!
Verkar inte som SAS tycker om mig trotts årskort, jubileumsår och EBG

Exakt hur har du tänkt dig att bojkotten ska gå till?
Att de som bokar biljetter ska ge fn i att registrera sig för boostern :rolleyes:

SUCK !!

Jag har inte heller fått någon denna gång och inte på hela året !!
Verkar inte som SAS tycker om mig trotts årskort, jubileumsår och EBG

Har du årskort är du ju ganska självklart att du kommer boka med SAS. Då finns det ju ingen anledning att försöka locka dig till en sån här kampanj. Sen kan man ju tycka att det vore trevligt om de mest lojala kunderna kunde få något extra ibland.

Jag bara undrar, kan SAS verkligen veta/se när bok ingen är gjord ? Trodde det endast var att resa inom perioden för kampanjen? Kollar eurobonus ex vis mot resebyrå när exakt varje resa bokades??

Jag bara undrar, kan SAS verkligen veta/se när bok ingen är gjord ? Trodde det endast var att resa inom perioden för kampanjen? Kollar eurobonus ex vis mot resebyrå när exakt varje resa bokades??

Antar att de kan samla information genom ditt EB nummer när bokningen dög upp till din EuroBonus profilen.
Detta är nu bara en vild gissning. :confused:

Jag har ju fått följande kommentar när jag pratat med EBG kundservice: "Det stämmer att du har bokat din resa 9 september." Så de kan se när du gjort bokningen.

De kan gå på när biljetten ställts ut. Biljettinfo finns antagligen i databasen. Bokningstillfälle torde vara svårare.

Toppen