Senaste nytt

Bo på Nordic Choice Hotels till fastpris 699/750 kr - Mecenat Alumni

jerixon

Medlem
Riktogt trist utveckling och dåligt med rum också. Finns inget i göteborg på 7 hotell ett gäng datum jag söker. Inget vidare det här längre även om Arlanda e najs
 
  • Haha
Reactions: Gus
Riktogt trist utveckling och dåligt med rum också. Finns inget i göteborg på 7 hotell ett gäng datum jag söker. Inget vidare det här längre även om Arlanda e najs
Tips är att ringa/mejla om bokning till det hotell du vill bo på och fråga om de kan erbjuda Mecenatpris. Har funkat för mig när tex en av tre nätter intr funnits bokningsbara på webben.
 

011430121

Medlem
Första gången igår de ville se bevis på mecenat medlemskap vid incheckning. Lite meck att logga in i telefonen då jag normalt bokar via datorn, men löste sig.
Jag har bara utnyttjat på på Comfort Arlanda och där checkar man in själv vid automaterna har aldrig tänkt på att de skall kolla en ärlig person!
Men de skall väl kolla kvaliteten på dagens skörd med tanke på nya namnet.
 

Piffsan

Medlem
Åh nej va trist att Stockholms hotellen försvunnit från erbjudandet!! Har varit guld värt att kunna checka in på hotell med sådan bra frukost buffe för blott ca 800kr från tid till annan. Riktigt trist.
 

Homer

Medlem
Första gången igår de ville se bevis på mecenat medlemskap vid incheckning. Lite meck att logga in i telefonen då jag normalt bokar via datorn, men löste sig.

Har även jag råkat ut för, på Arlanda, engelsktalande person insisterade dessutom på att få se fysisk legitimation som bevisade medlemsskap.
 
  • Gilla
Reactions: hco
Toppen