BingoBerra
Medlem
Man får ingen voucher på något Comfort-hotell.Har ni fått vouchers för bar/restaurang (medlem) när ni bokat denna rate? Det slår mig nu att jag varken fick på Comfort Arlanda eller Comfort Göteborg.
Man får ingen voucher på något Comfort-hotell.Har ni fått vouchers för bar/restaurang (medlem) när ni bokat denna rate? Det slår mig nu att jag varken fick på Comfort Arlanda eller Comfort Göteborg.
Ja, men comfort erbjuder inte voucher, man får istället en alkoholfri dryckHar ni fått vouchers för bar/restaurang (medlem) när ni bokat denna rate? Det slår mig nu att jag varken fick på Comfort Arlanda eller Comfort Göteborg.
Aha, jag är dåligt påläst.Man får ingen voucher på något Comfort-hotell.
Det blev jag heller inte erbjuden…Ja, men comfort erbjuder inte voucher, man får istället en alkoholfri dryck
Jag brukar bara säga att jag tar något i kylen, väldigt sällan de informerar mig om att jag har rätt till det.Det blev jag heller inte erbjuden…
Det får man på alla deras hotel förutom Comfort xpress, men de är dåliga att påminna. Just precis idag så var det exemplarisk incheckning med recognition, uppgradering och påminnelse att ta drickan. Comfort Kista fick en guldstjärnaJa, men comfort erbjuder inte voucher, man får istället en alkoholfri dryck
På Comfort Arlanda säger jag , tar en Pepsi Max personalen säger ja det är bara att ta en, har aldrig blivit erbjuden en läsk/vatten.Aha, jag är dåligt påläst.
Det blev jag heller inte erbjuden…
Jag är helt ny på choice hotels. Var hittar jag information om att dricka ingår på comfort hotels? Jag hittar bara information om att man får gratis kaffe, även om man inte bor på hotellet. Att man inte får restaurangvoucher på comfort står på hemsidan.Det får man på alla deras hotel förutom Comfort xpress, men de är dåliga att påminna. Just precis idag så var det exemplarisk incheckning med recognition, uppgradering och påminnelse att ta drickan. Comfort Kista fick en guldstjärna
Den förmånen kommer först när du är guld eller högre. Det du tittar på är nivån för blue på skärmdumpen.Jag är helt ny på choice hotels. Var hittar jag information om att dricka ingår på comfort hotels? Jag hittar bara information om att man får gratis kaffe, även om man inte bor på hotellet. Att man inte får restaurangvoucher på comfort står på hemsidan. Visa bifogad bild 134691