Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Skaffat Platinum nu. När tycker ni att jag ska matcha till CC? Ska boka, använda CC i Mars 2013 så skulle behöva guldet då ;)

Är väl inte riktigt On-topic, men kändes onödigt att skapa en ny tråd för denna frågeställning:

Är det en inofficiell förmån med gratis frukost på Mercure om man är Platinum?? Bott på två Mercure-hotell senaste dagarna och har fått checkar för lunchbuffén båda gångerna... Ingen förmån jag uppmärksammat i den officiella informationen iaf (??).

Med tanke på att jag även utnyttjade 3 for 2 nights och restricted rate blev det nästan en oförskämt bra deal :p

Utan att ha lusläst hela tråden, hur bevarar man sin Platinum level? Har bott ett fåtal nätter detta år men långt ifrån tillräckligt. Närmare jul väntar 12 nätter på Accor-hotel och vill gärna ha platinumstatus då. Alla tix och trix är välkomna.

Utan att ha lusläst hela tråden, hur bevarar man sin Platinum level? Har bott ett fåtal nätter detta år men långt ifrån tillräckligt. Närmare jul väntar 12 nätter på Accor-hotel och vill gärna ha platinumstatus då. Alla tix och trix är välkomna.

60 nätter eller 25000p krävs för att återkvala Platinum.(1€=4p) I mitt tycke räcker det med guld. Förutom 100%-bonus istället för 75% är det ingen egentlig fördel med Platinum.
Earn Le Club Accorhotels loyalty points

60 nätter eller 25000p krävs för att återkvala Platinum.(1€=4p) I mitt tycke räcker det med guld. Förutom 100%-bonus istället för 75% är det ingen egentlig fördel med Platinum.
Earn Le Club Accorhotels loyalty points

Håller med. Om man dessutom är intresserad av att lösa in poängen till flygmil är programmet ingen höjdare. Då är Club Carlson nog det bäste alternativet med sin kampanjer, plus att man kan få guld via aktieköp.

Kan meddela att följande svar kommer när man försöker skriva upp sig via länken i första inlägget:

"The given promotion code is not usable anymore".

Toppen