agehall
Medlem
Är det bättre att vänta tills Januari innan man begär statusmatch mot andra kedjor, tex CC?
Det kan vara smart, ja. Många ger dig ju status innevarande år och ev året efter, så nu får du 3 månader. Nästa år får du istället 12..
Är det bättre att vänta tills Januari innan man begär statusmatch mot andra kedjor, tex CC?
You will receive your Le Club Accorhotels Loyalty card after your first stay in one of our hotels.
Angående när det är smartast å statusmatcha;
Som referens matchade jag A-plat till CC Gold och fick svar 050912, CC Gold-statusen går ut Feb 2014.
/b
Bump....
Jag är Platinum hos A-club, jag har inte fått något kort (läste dock att man inte får det förrens man gjort sitt första "stay")
Jag har en bokning på Novotel i Glasgow snart, har jag tillgång till fri frukost eller något annat roligt?
Jag bokade via Hotel Reservation : Book hotels online with Accorhotels.com och har alltså bokningen i min profil.
Dock har jag som sagt inget fysiskt kort ännu.
Tyvärr ingen fri frukost, men normalt Rumsuppgradering och fri drink kupong i baren. (eventuellt någon form av gåva också)
Le Club Accorhotels Platinum skrev:Le Club Accorhotels Platinum: After 60 nights or 25,000 points
Le Club Accorhotels rewards extremely loyal travelers even more:
Double your points on each stay
Dedicated customer service team
In Sofitel*, Pullman and MGallery hotels:
- Complimentary drink and welcome gift
- Upgrade **
- Late check-out up to 16:00**
- Guaranteed room availability (when you book at least three days prior to arrival)
In Sofitel Thalassa Sea and Spa hotels:
- One Thalassa Sea and Spa Institute beauty product and treatment
In Adagio hotels:
- Welcome gift for stays of 10 nights or more
- Late check-out**
* Excluding Thalassa Sea and Spa
** Subject to availability and on request
Tyvärr ingen fri frukost, men normalt Rumsuppgradering och fri drink kupong i baren. (eventuellt någon form av gåva också)