Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Fungerade för mig också. Fick upp något att sessionen inte var giltig men med att uppdatera sidan så fungerade det och kom till en sida att fylla i uppgifter!

:)

Funkade för mig nu för några minuter sedan.

Tack!

Tog en spontanweekend ner med lufthansa. Rätt fullt på många av A-hotellen, fick bli Pullman Dubai Mall, välkomnad som Platinum, early checkin, upgrade på rummet, tillgång business lounge, drinkar, afternoon tea osv.. Verkar fräscht och trevligt so far!

Tog en spontanweekend ner med lufthansa. Rätt fullt på många av A-hotellen, fick bli Pullman Dubai Mall, välkomnad som Platinum, early checkin, upgrade på rummet, tillgång business lounge, drinkar, afternoon tea osv.. Verkar fräscht och trevligt so far!

Tillbringade helgen på Sofitel Dubai Jumeirah Beach hotel.
Inget extra...
Inte ens en fruktskål!!!

Fick Latecheck out till kl 18, när jag blev "lite" arg pga dom hade stängt av poolområdet.
Dom skulle ha en liten middag där på kvällen.

Tillbringade helgen på Sofitel Dubai Jumeirah Beach hotel.
Inget extra...
Inte ens en fruktskål!!!

Fick Latecheck out till kl 18, när jag blev "lite" arg pga dom hade stängt av poolområdet.
Dom skulle ha en liten middag där på kvällen.

Är du A-Club Platinum? I sådana fall ska du du göra en skrivelse!

Är du A-Club Platinum? I sådana fall ska du du göra en skrivelse!

Ja, Jag har A-Club Platinum( Tack, BC.se).
Och jag frågade om uppgradering, men fick till svar att hotellet var "ganska" fullbokat!
(Jag hade bokat ett LUXURY ROOM- 1 king-size bed, private balcony, front sea view,
och fick det...)

Kul att Ni lyckats få Platinum - jag har gjort som det står i tråden, men fick inte Platinum....?

Vad gjorde jag för fel?

Okej, allt verkar stämma. Vi är nu tre pers som fixat detta med en gammal kod. Så nu tänkte jag fixa detta till en arbetskamrat - men den gubben gick ej. Fick upp meddelandet: "Your session has expired". Om någon lyckas använda denna kod igen så säg till.

Jag provade just, men koden existerar inte blev svaret.

Johanolsson: Uppdatera fönstret i webläsaren så fungerar det.

Jag provade just, men koden existerar inte blev svaret.

@Stefan62, jag gjorde precies nyss som @Knucket tipsade om ovan. Jag fick "Session has expired" igen, men valde att uppdatera sidam - då fungerade det igen. Om det inte gör det för dig så hojta till så löser vi det tillsammans.

johanolsson: Efter mer än ett försök så gick det igenom och jag har fått bekräftelsemail. Tack!

Nu blev det ju så att jag fick ett nytt medlemsnummer också - blev det rätt eller kunde jag ha uppgraderat mitt existerande medlemsskap?

Toppen