Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Nu blev det ju så att jag fick ett nytt medlemsnummer också - blev det rätt eller kunde jag ha uppgraderat mitt existerande medlemsskap?[/QUOTE]

Det är rätt, kan inte uppdatera existerande till platinum

Någon som vet hur lång tid det tar för poängen att trilla in på kontot?

Bodde förvisso på Ibis Västerås i helgen, ingen extra service som Platinum "whatsoever". Inte ens wifi fick jag gratis, trots att jag bad om det mycket snällt. Ett riktigt skitkort, och jag tycker bara synd om de stackare som kommit upp i 60 nätter på egen maskin.

Ja det är väl inget höjdarkort.
Förmånerna för Platinum är endast dessa. (saxat från Le Club Accorhotels loyalty cards
Alltså inget på Novotel, Ibis etc förutom dubbla poäng.

Double your points on each stay
Dedicated customer service team
In Sofitel*, Pullman and MGallery hotels:
- Complimentary drink and welcome gift
- Upgrade **
- Late check-out up to 16:00**
- Guaranteed room availability (when you book at least three days prior to arrival)
In Sofitel Thalassa Sea and Spa hotels:
- One Thalassa Sea and Spa Institute beauty product and treatment
In Adagio hotels:
- Welcome gift for stays of 10 nights or more
- Late check-out**

* Excluding Thalassa Sea and Spa
** Subject to availability and on request

Bodde förvisso på Ibis Västerås i helgen, ingen extra service som Platinum "whatsoever". Inte ens wifi fick jag gratis, trots att jag bad om det mycket snällt. Ett riktigt skitkort, och jag tycker bara synd om de stackare som kommit upp i 60 nätter på egen maskin.

Ibis är väl ingen toppkedja direkt så man ska nog inte förvänta sig så mycket där... Gjorde ett försök att bo där en gång. När jag kom in i rummet var det fel rum samt att dörren gick i baklås. Jag lyckades ta mig ut via fönstret och gick förbi receptionen och tackade för mig :)

Bodde på Novotel Milano LIN fredag/lördag. Kollade nu och poängen kom in. Men som sagt inte mycket förmåner. Då fanns det betydligt mera space i familjerummet på Scandic Star i Sollentuna som vi bodde på i natt. Var som en minisvit med två rum. Någon som vet om detta är typiskt Star. Hade även "två" rum när jag bodde på Star i Lund, hade bokat enkel då.

Det är rätt, kan inte uppdatera existerande till platinum
Tyvärr verkar det som att man måste skaffa ett nytt medlemskap för att kunna utnyttja kampanjkoden. Vet inte om det egentligen är tillåtet men enkelt att fixa med två olika e-mail adresser.

Jag har bott en del på Accor hotell och poängen brukar komma in redan nästa dag.

Toppen