mrphille
Medlem
Oj detta blir ju galet intressant. Mitt kort går ut 30/09/2014 och jag har idag 9 stays, 34 nätter och precis kort om 20000 pinnar. Har även 6 nätter på Sofitel the Palm Dubai i mitten av September. Det betyder att jag kommer ha 10 stays, 40 nätter och ca 23000 poäng per den 30:e sept. Tyvärr började jag inte använda mitt kort innan dec/jan 2013-14. Annars hade jag nog uppfyllt de 25000 poäng som krävs.
Har bara bra erfarenheter av kortets förmåner. Alla stays har inneburit uppgradering, loungetillgång (på de som haft lounge), drinkvouchers och i flera fall någon present. Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort och The Royal Beach Seminyak Bali - MGallery skickade tom med upp en flaska bubbel resp. flaska vin.
Nu håller vi tummarna inför månadsskiftets lotteri!
Må väl!
Har bara bra erfarenheter av kortets förmåner. Alla stays har inneburit uppgradering, loungetillgång (på de som haft lounge), drinkvouchers och i flera fall någon present. Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort och The Royal Beach Seminyak Bali - MGallery skickade tom med upp en flaska bubbel resp. flaska vin.
Nu håller vi tummarna inför månadsskiftets lotteri!
Må väl!