NotRyan
Medlem
Varför blev det kvar 160 poäng, fungerar inte överföring utan minimum längre?
Tydligen överföring i block om 4000 till BA, I alla fall vid autoconversion som jag aktiverade...
Varför blev det kvar 160 poäng, fungerar inte överföring utan minimum längre?
Tydligen överföring i block om 4000 till BA, I alla fall vid autoconversion som jag aktiverade...
Ja då noterade jag idag att jag halkat ner till silver, så 8000 Accor-poäng är skickade och blir 8000 Avios hos BAEC och bara drygt 160 poäng kvar på kontot. Kortet är kastat - Känn ingen sorg för mig Accor...
Hur kunde du få 8000 Avioser för 8000 Accor-poäng? Jag får bara hälften så många Avioser för mina Accor-poäng.
För väl lägga några Accoraktier i portföljen för att känna mig VIPPIG igen...![]()
Kom igår, detta konto har jag aldrig använt
Dear Mr Homer Simpson,
You are clearly one of our most loyal clients, and so we are pleased to inform you that we will renew your Le Club Accorhotels Platinum card for another year. With your card, you will continue to benefit from the same great service and advantages that you have grown accustomed to during your stays at Accor hotels!
Your new Le Club Accorhotels Platinum card will be sent to you within 2 weeks days after the expiration of your current card at the following address: