Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Noterade med förvåning att många hotell inte kan bokas med poäng. Irriterande.

Det var udda. Jag tror dock inte det beror på själva hotellet, utan snarare vilka rumstyper de har kvar... Enligt egen efarenhet går bara vissa sådana att boka (har inte lyckats med "restricted web purchase" t.e.x.). Kampanj-priser verkar också spärras från poänganvänding... Om det inte längre finns unrestricted i standardpris på angivet hotell verkar det alltså inte gå att boka (?)

Man kan ju tycka att det är aningen märkligt då 2000p alltid ska motsvara en rabatt på 40€, vilket lämpligen borde gälla alla summor :(

Kom igår, detta konto har jag aldrig använt :rolleyes:

Dear Mr Homer Simpson,

You are clearly one of our most loyal clients, and so we are pleased to inform you that we will renew your Le Club Accorhotels Platinum card for another year. With your card, you will continue to benefit from the same great service and advantages that you have grown accustomed to during your stays at Accor hotels!

Your new Le Club Accorhotels Platinum card will be sent to you within 2 weeks days after the expiration of your current card at the following address:

Kom igår, detta konto har jag aldrig använt :rolleyes:

Dear Mr Homer Simpson,

You are clearly one of our most loyal clients, and so we are pleased to inform you that we will renew your Le Club Accorhotels Platinum card for another year. With your card, you will continue to benefit from the same great service and advantages that you have grown accustomed to during your stays at Accor hotels!

Your new Le Club Accorhotels Platinum card will be sent to you within 2 weeks days after the expiration of your current card at the following address:

Såg ditt inlägg och kollade därför min kommande accorstatus, mycket riktigt hade jag fått precis samma mail och status som du trots att inte heller jag använt mig av mitt platinumkort under året som gått.

Tycker det luktar lite slöhet att dela ut platinumstatus utan att orka kolla upp förra årets aktiviteter, men man kanske inte ska klaga för mycket :eek:

Min platinumstatus genom trådens tricks blev nerplockad till classic från 1 april. Såg det häromdagen när jag var inne och bokade ett Novotel och idag kom det ett brev med ett nytt kort.

Jag gjorde en Mercur-vistelse under medlemsåret år, så jag klandrar dem inte, men nu har jag tre nätter på gång! =)

Till min förvåning så vart mitt kontos Platinum status förlängd ytterligare ett år trots ett blygsamt antal nätter.
Det tackar vi för.

Tråkigt om man blir nedgraderad från Platinum 31/7 :-( Har bott en hel del på Novotel plus att jag har 9 nätter ytterligare bokat nu i juli. Uppgraderingar är alltid nice..

Fick idag ett mail med information om att min Platinum-status förlängs med ett år, "You are clearly one of our most loyal clients... (0 stays).

Toppen