Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Jag måste missat något. Hittar inget om diamond på A-club. Länkarna ovan tar mig bara till att skriva in min e-postadress. Någon som har tips?

Det stämmer att du inte hittar diamond på A-club, deras högsta nivå är platinum. Men när du har A-club platinum kan du skriva till andra hotellprogram och be om motsvarande nivå hos dem, hos Best Western är det diamond.

Råkade bli erbjuden att bli guld direkt via följande länk: OhmyGold

Är det någon mer än jag som tycker det verkar ohyggligt oseriöst att strössla med guld och platinum status så här?

Råkade bli erbjuden att bli guld direkt via följande länk: OhmyGold

Är det någon mer än jag som tycker det verkar ohyggligt oseriöst att strössla med guld och platinum status så här?
Och jag som är gammal gold och ramlat ner till basic nivån kan inte använda dessa promos!
Eller kan man regga sig på nytt med ny e-mail kanske?

Jag följde länken ovan för A-Club Platinum, (den som är några dagar gammal) blev upmanad att fylla i e-postadress och sen kom ett formulär för namn, och adressuppgifter. Men det står ju inget om Platinum på den sidan. Gör jag något fel? Eller ska jag fylla i allt och der ordnar sig ändå?

Jag är sedan tidigare A-Club Gold, på riktig väg utan fusk-promo, och fick nu ett platinumkonto via en av länkarna i tråden (använde en annan mailadress). Läste någonstans att man kan be dem merga det nya platinumkontot med ens gamla konto. Någon som testat och vet vad man ska skriva? Jag vet ju inte ens vad det är för promo jag signat upp genom.

Toppen