Senaste nytt

Billigaste sättet att bli oneworld Sapphire (motsvarande Star Alliance Gold)?

Samosaguas

Medlem
Jag har inte varit medlem sen tidigare men inte fått något svar sen mailet om "vi har fått många applikationer men jobbar på det" kom. Vad blev utfallet av samtalet?
Inget utfall. Jag sa att jag varit medlem sedan tidigare och hon menade att alla som varit medlemmar sedan tidigare var exkluderade från kampanjen. Jag har inte heller hört något sedan mejlet om att det var mycket ansökningar just nu.
 
Inget utfall. Jag sa att jag varit medlem sedan tidigare och hon menade att alla som varit medlemmar sedan tidigare var exkluderade från kampanjen. Jag har inte heller hört något sedan mejlet om att det var mycket ansökningar just nu.

vilket nummer ringde du? Kan ju slå en signal då jag inte varit medlem sen tidigare.
 
Var du Iberia Plus-medlem innan du gjorde matchningen? Pratade med Iberia Plus om min matchning idag och den något förvirrade personen på kundtjänst (med knackig engelska) menade att matchningen bara gällde de som inte var medlemmar i Iberia Plus sedan tidigare.
jag skaffade iberia plus kontot samma dag jag skickade min ansökan om status matchningen.
 
Toppen