Senaste nytt

Billigaste sättet att bli oneworld Sapphire (motsvarande Star Alliance Gold)?

Homer

Medlem
Han har inte heller med de rutter som ger 160TPs, vilket är anmärkningsvärt eftersom det är någon som verkar vara baserad i Argentina och just LHR-EZE är ju en rutt som ger 160TPs. :rolleyes:
 
  • Gilla
Reactions: pep

Skysteam

Medlem
Jag har sökt i forumet för Oneworld, och nu hamnat i denna tråden. Kanske en för generell fråga (jag vet att det kan bero på resemönster t ex), men vilket program inom Oneworld är det bästa? Har förut lästa att American Airlines program skulle vara "bäst", men det var kanske skrivet av en amerikan... Ska börja samla poäng med en resa till Miami, hela biljetten på BA-prefix.
 

sembl

Medlem
Enklast är nog BA fortfarande skulle jag säga. Business via LHR ger dig 360 TP tur och retur till Miami. Det krävs 600 för silver tex
 

nissefalk

Medlem
Enklast är nog BA fortfarande skulle jag säga. Business via LHR ger dig 360 TP tur och retur till Miami. Det krävs 600 för silver tex
Jag håller med det är enklare att komma upp i BA silver dvs One World Sapphire än att komma upp i motsvarande med AA, jag flyger ibland AA inrikes i USA och har man då BA silver kommer man in i AA lounger där vilket man inte ens gör med en Domestic First biljett med AA
 

Skysteam

Medlem
Jag håller med det är enklare att komma upp i BA silver dvs One World Sapphire än att komma upp i motsvarande med AA, jag flyger ibland AA inrikes i USA och har man då BA silver kommer man in i AA lounger där vilket man inte ens gör med en Domestic First biljett med AA
Och på tal om American Airlines så läste jag igår, att de ska börja flyga från CPH -24... :)
 
Toppen