Senaste nytt

Billiga Premium biljetter från Skandinavien 2011

Status
Stängd för vidare inlägg.

Dr. Miles

Expert
Nu har jag kollat den själv.
Ja, det går att ta LX4310/4311 mellan Zurich och Singapore med Fare basis: ZICSWIUK.

2,052 GBP inkl. skatter mellan London och Singapore. Bra pris!
 

Senator

Moderator
AHO, yepp det gör den. Man kan MAO flyga med SQ345/346 via ZRH eller med LH778/779 via FRA i för ca 20.000 från LHR.

Jag tänker troligen köpa denna över nyår, och köpa till KL eller QR till DPS extra. En väg med SQ och en väg med LH. Tänker använda mina SEN vouchers på LH och åka LH First en väg.
 
Last edited:

charlesswe

Medlem
Hej, min första fynd. Hoppas att Island räcker som Scandinavien för den tråden.

KEF-PMC (Puerto Montt - Chile)
Flygbolag: DL
Klass: Business (Unrestricted)
Fare basis: SFFIS
Pris: 14036 SEK + skatter (18000 SEK med allt)
Min/Max stay: Ingen minimum eller maximum stay
Stopover: Unlimited free stopover i NYC, SCL, LIM
Återbetalning: Ja, Gratis
Ändring: Ja, Gratis
Routing: KEF-JFK-SCL-PMC eller KEF-JFK-SCL-LIM-PMC

Detta är minst 31000 SEK från Stockholm...

16000 base miles (utan class bonus el. elite bonus)

map



Finns även till USH (Söder om Falkland Islands...) för samma pris! En bra startpunkt för Antartica! Från nordpolen till sydpolen i business class! :)

map
 

Attachments

  • Screen Shot 2011-09-25 at 12.20.13 AM.jpg
    Screen Shot 2011-09-25 at 12.20.13 AM.jpg
    41,1 KB · Visningar: 339
Last edited:

Gnopps

Medlem
Går inte att boka på DLs hemsida? Hittar inte heller den biljetten till det priset med matrix.
Det går antagligen inte att boka på Deltas hemsida eftersom du inte kan få DL-kodade flyg hela vägen. Delta tror jag flyger bara till Island under sommaren, när jag sökte nästa sommar hittade jag flera alternativ. Jag angav "DL+ F+" som routing på utresan och "F+ DL+" på hemresan.

Tack charlesswe för tipset! Priset finns även tillgängligt till andra destinationer i sydamerika.
 
Last edited:

markusfrib

Ny medlem
Det går antagligen inte att boka på Deltas hemsida eftersom du inte kan få DL-kodade flyg hela vägen. Delta tror jag flyger bara till Island under sommaren, när jag sökte nästa sommar hittade jag flera alternativ. Jag angav "DL+ F+" som routing på utresan och "F+ DL+" på hemresan.

Tack charlesswe för tipset! Priset finns även tillgängligt till andra destinationer i sydamerika.

Var och hur bokar man lättast sådana här resor? Hur anger jag t.ex. routing på det sätt som du skriver?
 
Väldigt bra pris med Turkish Airlines till Bangkok från Oslo i Bussiness i början på nästa år.

7 939 NOK vilket är ungefär 9 300 SEK. På flyprat.no pratar de om att det kan vara felprissättning, jag vet inte?

Edit: Hittade att ni ville ha det såhär. Kan inte så mycket om bokningsklasser och sådär så det kanske någon kan lägga till i sådana fall.

-Från och till: OSL-BKK
-Flygbolag: Turkish Airlines
-Klass: Business class
-Fare basis: Någon som är bra på detta kan få lägga till?
-Pris: 7 939 NOK dvs ca 9 300 SEK
-Min/Max stay: Vet ej?
-Stopover: Vet ej?
-Återbetalning: Mot avgift
-Ändring: Mot avgift.
-Förköpskrav: Vet ej.
-Routing: Vet ej. Förutom att Istanbul verkar troligt?
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen