Senaste nytt

Billig biljett Göteborg - Osaka/Tokyo

*bump

Kan någon förklara för mig varför alla priser gått upp med ca 3000kr ??? Är det dyrare att beställa biljett på helgerna? Blir dem dyrare ju mer jag söker på samma route? Alla biljetter jag söker på nu har blivit dyrare ? :mad:

*bump

Kan någon förklara för mig varför alla priser gått upp med ca 3000kr ??? Är det dyrare att beställa biljett på helgerna? Blir dem dyrare ju mer jag söker på samma route? Alla biljetter jag söker på nu har blivit dyrare ? :mad:

De billiga biljetterna börjar ta slut.. Om nu inte NRT eller KIX egentligen spelar någon roll för dig kan du väl lika gärna åka till mitt-i-mellan? GOT-HEL-NGO ToR för 7200 SEK. Två platser kvar till det priset just nu. 15 timmars restid på AY.

Rensa cookies eller prova från en annan dator om det nu är en sådan där: samma kund kommer tillbaks, vi höjer priset effekt.

Rensa cookies eller prova från en annan dator om det nu är en sådan där: samma kund kommer tillbaks, vi höjer priset effekt.

ÄR det verkligen så? Eller är det en myt?? Finns det ingen tråd om det här??? :D

Bad kompis söka på samma kriterier som mig.. De fick samma pris. En i Sthlm och en bor i Umeå. Tror inte det funkar så?

De billiga biljetterna börjar ta slut.. Om nu inte NRT eller KIX egentligen spelar någon roll för dig kan du väl lika gärna åka till mitt-i-mellan? GOT-HEL-NGO ToR för 7200 SEK. Två platser kvar till det priset just nu. 15 timmars restid på AY.

Det är inte det att det inte spelar roll. Jag skall både till Tokyo och Kyoto så båda går bra att komma till / åka från.
Skall kolla lite till men uppskattar ALLA tips!

Det är ju glädjande att prisökningen inte berodde på att siterna utnyttjar det faktum att man verkar intresserad.

Seriöst.. väntade en dag till. Nu ligger priserna på 11-14.000 kr.. Är det något jag missat eller kan det verkligen variera så på EN dag? :mad:

Jodå, det är inte så ovanligt. Sen kan det vara så att dom släpper fler biljetter till en billigare klass längre fram, när dom har sett vartåt beläggningen barkar, men det är inte på något sätt garanterat.

Jag skulle nog säga att det antingen är dags att punga ut med stålarna och/eller bli lite mer flexibel med datumen.

Toppen