Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

Jag fick en värvning sent förra veckan, och 10k in på kontot så sent som igår.
För några dagar sedan fungerade det, men nu blev jag nyfiken och dubbelkollade.

När jag klickar på en värvningslänk kommer jag nu till en annan sida än tidigare. Även om referenskoden blir ifylld automatisk som förut om man väljer att registrera nytt konto så är det nu en röd ruta med "Koden är felaktig eller så gäller inte kampanjen längre" som jag inte känner igen.

Visa bifogad bild 104668

Kan det vara så att det är slut på det roliga, och att bakdörren till fortsatta värvningar till Billhop nu är stängd?

Jag fick 5k avgiftsfritt nu vid sign-up och användning av koden från "Amex och billhop" värvningstråden när jag kopierade koden från URL in i kampanjkodsrutan, så fungerar gör det fortfarande iaf.

Jag fick en värvning sent förra veckan, och 10k in på kontot så sent som igår.
Jag har fått några stycken här men fick mail om en godkänd idag o kan inte riktigt se att man fick in 10k för den. Tycker de saknas cash att betala för men inte helt säker.

Även lite strul med refereringskod men vet samtidigt att jag ibland haft de även tidigare när det togs bort från första början. Troligtvis nått strul med webläsare då.

Hej, försökte använda mig av länkarna här för att ta del av värvningsbonus för Billhop. Länkarna är dock inte giltiga längre? Hur skall jag nu göra? :rolleyes:

Hej, försökte använda mig av länkarna här för att ta del av värvningsbonus för Billhop. Länkarna är dock inte giltiga längre? Hur skall jag nu göra? :rolleyes:
  • Klicka på den länk du valt
  • Klicka på "Till Billhops framsida"
  • Klicka på "Inget konto? Registrera ett nu"
  • Klicka på "Registrera konto" (välj företag eller privat)
  • Registrera de uppgifter som behövs och dubbelkolla att du har en referenskod ifylld under "Hur hittade du till Billhop?". Koden är specifik för varje värvare och består av 5 tecken.
När jag testar detta så hänger koden med hela vägen, men det står också en ruta som säger "Koden är felaktig eller så gäller inte kampanjen längre". Så om det fungerar att gå vidare därifrån eller inte är jag nyfiken på om det fungerar.

God afton goda herrar,

Tack för svar och upplysning. Dessvärre får jag upp ett felmeddelande att kod ej längre är tillämplig.

Provade båda länkar som finns i värvningstråden.

Är hoppet ute?

Attachments

• Capture.PNG
    Capture.PNG
    144,7 KB · Visningar: 412
Toppen