Det finns ingen sign-up bonus på 10kkr. Vare sig med eller utan kod.Vill gärna ha 10kkr sign up bonus
Det finns ingen sign-up bonus på 10kkr. Vare sig med eller utan kod.Vill gärna ha 10kkr sign up bonus
Referal togs bort för typ 2 år sedan, men ska ha fungerat efter det trots att det inte ska ha fungerat. Nu verkar de dock ha stängt den möjligheten.Har inte fått mitt Amex eller MC än , så jag har inte bråttom! Vill gärna ha 10kkr sign up bonus, och vill därför inte ”tro” att en refferal kod är inlagd men att jag sen inte får någon bonus. Dumt att missa 250kr ju!
Referal togs bort för typ 2 år sedan, men ska ha fungerat efter det trots att det inte ska ha fungerat. Nu verkar de dock ha stängt den möjligheten.
Du kan självklart välja att vänta in att de kör en ny sådan kampanj eller att det börjar fungera igen eller ås börjar du använda tjänsten direkt och drar in extra poäng redan nu istället för om någar månader eller år.
Jag registrerade mig nu också, precis som zzGabriel - så snart får du en till refferalbonusDet verkar dock att det fortfarande funkar för vissa, precis som jag tidigare skrivit att jag själv hade problem redan för två år sedan med det sätt som nämnts här men att det sedan bara plötsligt fungerade för mig. Idag fick jag ett mail om att någon använt min kod och att jag passerat första steget mot bonus så jag kan bekräfta att det fortsatt verkar fungera för vissa. Varför det gör det för vissa men inte andra lämnar jag dock osagt.
Men annars är det ju som Palmen så klart säger att vill man använda sig av det så är ju de 5000 man får för det en mindre sak i ekvationen. Är man bara ute efter att just betala för den gratisdelen så ja då kan man avstå men behöver man få in poäng för t.ex. en voucher eller liknande så är det ju ett alternativ med eller utan att man får tillgång till bonusen.
Slarvigt av mig - ska vara 5k vid signup såklart (och sen 10k vid värvning). Gick lite fort där!Det finns ingen sign-up bonus på 10kkr. Vare sig med eller utan kod.
Logga in via Https://secure.billhop.com/#settings/referrals så bör du kunna se värvningslänk. Ska funka även för nya medlemmar vad jag hört.Är det möjligt att skapa en värvningslänk i dagsläget? Eller värvas det bara på länkar från gamla värvningskampanjer idag?