Senaste nytt

Billhop (Allmänna diskussioner)

Hej!

Det står följande på billhop när jag försöker göra en betalning:

Transaktionen misslyckades
American Express kunde inte godkänna din transaktion för att den inte överensstämmer med dina tidigare beloppsstorlekar på detta kort. För att lösa detta behöver du kontakta Amex och meddela att du avser att genomföra denna transaktion.

Har ni varit med om detta? Beloppet är inte jätte stort.

Hej!

Det står följande på billhop när jag försöker göra en betalning:

Transaktionen misslyckades
American Express kunde inte godkänna din transaktion för att den inte överensstämmer med dina tidigare beloppsstorlekar på detta kort. För att lösa detta behöver du kontakta Amex och meddela att du avser att genomföra denna transaktion.

Har ni varit med om detta? Beloppet är inte jätte stort.
Det är bara Amex som vill skydda kunden. Ring bara till Amex och säg att det ÄR du som försökte göra transaktionen :)

Den värvningsbonus man får, är det en begränsad giltighetstid på den? Kan man använda den för att betala fler mindre räkningar? Tex 2000 kr i januari och 2000 kr i februari?

Den värvningsbonus man får, är det en begränsad giltighetstid på den? Kan man använda den för att betala fler mindre räkningar? Tex 2000 kr i januari och 2000 kr i februari?

Du kan nyttja den till flera räkningar över tid. Skall vara 3 månaders giltighet, osäker på om det är verkligheten

När jag använder värvningslänken på Billhop från månadens värvare så kommer det upp att kampanjen är avslutad?

När jag använder värvningslänken på Billhop från månadens värvare så kommer det upp att kampanjen är avslutad?

Välj att registrera som en ny användare så följer ofta refereringskoden med om du gått via en värvningslänk, du kan även se t.ex. inlägg 444 i tråden jag länkar till nedan så finns där ett utmärkt exempel med bilder hur du går till väga :)

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare) | Sida 45 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

*ironi på*
Tänkte betala min Amex Faktura, med Amex via Billhop - Är det någon som gjort det?

Toppen