Jag hittar ingen inställning i tapatalk för varken thumbnail eller medium, var finns de?
Innan kunde jag ladda upp obegränsat med bilder fast då var det en fulversion. Nu är det max 10 som du nämner.
Jag har absolut ingen ambition att posta dåliga bilder, gynnar ju ingen.
Men ibland blir det tyvärr så och det är inget jag ligger sömnlös över.
Men granskar inga bilder som jag tar. Postar ca 5-10% av allt jag fotar så det är inget jag prioriterar.
Min ambition med mina resetrådar är att förmedla en känsla av hur jag upplever resan och kanske läsaren kan känna sig lite delaktig i den.
Detta innebär ögonblicksbilder bl.a. och sen prioriterar jag inte att alltid få perfekta bilder. Vissa "skjuts från höften" ibland då en del inte vill vara med på bild.
Jag har mer än en gång blivit tillsagd att inte fota och även fått radera bilder på plats.
Jag är fullt medveten om att detta är ett seriöst och professionellt forum så jag har högst medvetet tonat ner på mitt språk och likaså typen av bilder för att anpassa mig till er stil så gott jag kan.
Hade dock inte räknat med att det skulle vara så tuff publik...
Jag känner mig dock inte så skyldig till att det tar så lång tid att ladda bilderna. Torde gå att ställa in på nåt sätt i forummjukvaran att den skalar ner bilder automatiskt, aldrig varit nåt problem på halvdussinet andra forum.
Jag kör dock på men sen är jag kanske inte rätt reserapportör för er sida i framtiden?