Senaste nytt

Bibben goes Relaxing in Kuala Lumpur - Live & Direct

Tack för fina bilder. Gärna fler i varje inlägg. Bry dig inte om surskallarna. :)
Om nu ett flertal medlemmar har haft problem med att ladda sidorna så vet jag inte riktigt om det är läge att kalla oss för surskallar. Det är en tråkig attityd (sköt dig själv och skit i andra) och i alla fall jag hade uppskattat om en sådan attityd inte får fäste här på forumet.

Om nu ett flertal medlemmar har haft problem med att ladda sidorna så vet jag inte riktigt om det är läge att kalla oss för surskallar. Det är en tråkig attityd (sköt dig själv och skit i andra) och i alla fall jag hade uppskattat om en sådan attityd inte får fäste här på forumet.
Ja surskallar är väl onödigt. Samtidigt tycker jag att allt för många inlägg handlat om problem med bilderna vilket jag tycker är en tråkig attityd gentemot TS som bemödar sig att skriva en reserapport med många bilder. Vore jag TS hade jag nog tyvärr tröttnat vid det här laget.

Varför inte skapa en egen tråd om tekniska problem med många bilder och möjliga lösningar, och låta denna handla om TS reserapport?

Regn och middag

uploadfromtaptalk1435951509926.jpg

uploadfromtaptalk1435951868821.jpg

uploadfromtaptalk1435951882279.jpg

Last edited by a moderator:
Varför inte skapa en egen tråd om tekniska problem med många bilder och möjliga lösningar, och
låta denna handla om TS reserapport?
Det har redan tagits upp, får väl se vad som kan göras efter sommaren (antar att inte mycket kommer hända under juli).
http://www.businessclass.se/forum/threads/skala-om-bilder.27339/

När jag ser uppdateringar i denna tråd går jag in och skalar om bilderna så de blir mindre. Förhoppningsvis kan flera gå in på tråden då.
//Moderator

Det är felöversättning från kinesiska texten.
Kinesiska texten säger att den som dricker medhavda drycker som personen har tagit med sig utifrån här får betala böter.
Kan inte kinesiska men engelska och gjorde en egen liten översättning om att man får ett pålägg på RM 0.5 för varje person som inte beställer dryck och kallade då det böter istället, passade dessutom bra till nästa bild. Försökte mig på lite humor där.

Inrikesloungen i Penang överraskade positivt.
Fin lokal. Trevlig kock. God mat, speciellt potatisgratängen och nudelsoppan. Kaffet och juicen funkade också.

uploadfromtaptalk1435991729258.jpg

uploadfromtaptalk1435991801449.jpg

uploadfromtaptalk1435991872308.jpg

uploadfromtaptalk1435991938059.jpg

Lustigt namn på ett nudelschapp

uploadfromtaptalk1435992181682.jpg

Detta ser inte så effektivt ut

uploadfromtaptalk1436009927687.jpg

10 min senare

uploadfromtaptalk1436010167888.jpg

Ytterligare 10 min senare så är de klara

uploadfromtaptalk1436010236313.jpg

Eller ... Nej det var de inte, här kom två vagnar till

uploadfromtaptalk1436010312630.jpg

De fick med nästan allt

KLIA och Sepang F1 Circuit

uploadfromtaptalk1436010652985.jpg

Inte samma "finlir" när paketen ska av tydligen

uploadfromtaptalk1436010709533.jpg

Inrikesloungen i Penang överraskade positivt.
Fin lokal. Trevlig kock. God mat, speciellt potatisgratängen och nudelsoppan. Kaffet och juicen funkade också.
Håller med om att den loungen är över förväntan. Riktigt bra käk när jag var där förra året. Ganska liten och folktom oftast - verkar inte vara så många statuspax på Penangs flygplats...

Toppen