Finns en "deal" på de flesta flygplatser att det man köper airside för man ta med ombord utöver handbagage , men ett kylskåp ?
Förstår nu. Lite många GT kanske... Hehe
Är det problem i dagens värld?
Det är ett max på nåt dussintal bilder på inlägg per tråd vilket jag tycker är lite baserat på andra forum.
Men det får väl BC fixa isf..
Lite L&D från KL
Ser ut att bli en fin dag
![]()
![]()
Fast nu ska jag ju vidare
![]()
Jag och personalen är på plats
![]()
Men planet är inte det
![]()
Upptäckt att "shoe shopping" just hamnat på schemat idag
![]()
![]()
Avslutar med en skylt från loungens toa i Colombo
![]()
Nu kom planet
![]()
Visa bifogad bild 38092
Massiva problem att ladda sidan med många tunga bilder.
Dags för en confirm prompt med budskapet "This Thread Contains A LOT of Pictures Are You Sure That You Want To Load Them?" kanske?
Det är grymma problem att ladda alla dessa bilder när jag sitter mobilt.
Off-topic: Om du filtrerar lite mer kommer nog fler fortsätta att följa din resa. Sidan 4 var jobbig.
Nu har jag kollat på datorn också och det är tungt där också. Du skulle kanske se till att välja ut lite mer vilka bilder du laddar upp (suddiga bilder på fåglar behöver kanske inte laddas upp?).
Jeg har derfor "ordnet" tråden så siden bliver lidt nemmere at indlæse. Jeg har blandt fjernet nogle dubletter, jeg har ændret billedestørrelsen fra "FULL" til "THUMBNAIL" og så har jeg fjernet 5(!!!!!) ens indlæg så indlægget nu kun optræder 1 gang. Dem som læser dette vil nok bemærket at læseoplevelsen er kraftigt forbedretSorry, men den här tråden är helt oläsbar - min webbläsare har försökt ladda den i flera minuter nu. Det blir inte bättre av att de sista inläggen verkar vara trippelpostningar.
Via Tapatalk er det kun muligt at vedhæft 9 eller 10 billeder.Det är ett max på nåt dussintal bilder på inlägg per tråd vilket jag tycker är lite baserat på andra forum.
Du bryder bestemt ikke mod nogen regler og har indtil videre leveret en fin rapport - men der er plads til forbedringJag har skrivit åtskilliga reserapporter genom åren och under de sista i formen av "Live & Direct" och endast med mobilbilder.
Jag har givetvis fått lite kritik men aldrig att det varit för mycket bilder, snarare tvärtom.
Kvalitén blir väl inte alltid den bästa med en mobilkamera, särskilt inte i mörker och om man zoomat.
När man skriver ett inlägg kan man också ha lite ljus på skärmen vilket kan leda till att man inte själv ser den exakta kvalitén på bilden.
Beklagar om det slank med en suddig fågel, skall försöka undvika det i framtiden.
Jag är ganska hårdhudad så tar inte illa vid av lite konstruktiv kritik.
Vet ej hur man föminskar bilder i mobilen. Har ej heller sett nån pop-up här i tapatalk.
Av diverse skäl så kändes det som att just denna resan skulle passa på just detta forumet så ville testa hur responsen och mottagandet blev. Jag får sen se inför nästa resa om jag fortsätter här eller väljer något annat forum då.
Såvida inte BC anser att jag bryter mot några regler så kommer jag fortsätta på i ungefär samma stil.
Jag vill dela med mig av resan men inte lägga ner onödigt med tid på att modifiera bilderna.
Nu vet ni min inställning.
PS inte en enda bild nu![]()