Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Jag håller med @JSQ och har kört med samma upplägg. Betalo har ett bättre gränssnitt och det känns säkrare att logga in med Bank ID men Billhop fungerar bra. Ett litet måndagstips är att prata med Betalo angående avgiften. Jag använder deras tjänst för rätt stora belopp, tycker jag subjektivt, och frågade via email om de kunde matcha avgiften hos Billhop på 2.1%. Jag förklarade som det var att jag nu använder Billhop men hellre skulle använda deras tjänst. Fick till svar att det inte var ett problem så nu har jag gått tillbaka till Betalo. Rabatten ordnas via rabattkod när man betalar.

Last edited:
Jag håller med @JSQ och har kört med samma upplägg. Betalo har ett bättre gränssnitt och det känns säkrare att logga in med Bank ID men Billhop fungerar bra. Ett litet måndagstips är att prata med Betalo angående avgiften. Jag använder deras tjänst för rätt stora belopp, tycker jag subjektivt, och frågade via email om de kunde matcha avgiften his Billhop på 2.1%. Jag förklarade som det var att jag nu använder Billhop men hellre skulle använda deras tjänst. Fick till svar att det inte var ett problem så nu har jag gått tillbaka till Betalo. Rabatten ordnas via rabattkod när man betalar.
Matchar dom tills 30/6 eller fick du rabatt längre? :)

Det står inget slutdatum. Det står även att koden endast kan användas av mig annars hade jag gärna delat med mig:)

• Gilla
Reactions: JSQ
Amex premium kommer under veckan. ÄR det Betalo eller billhop man bör satsa på?

Ska betala lite kvarskatt (40k) samt (50k) till snickarfirma?

@BOTL Jag skulle redan nu maila Betalo och be dem matcha billhops reapris och sen betala via betalo då tjänsten känns bättre med bankidkoppling kolla också med amex så det är grönt att köra 90k eller om du behöver betala en och sen sätta in pengar för den och sen den andra...

Jag använder just nu billhop för mitt Amex och kommer att göra det fram till betalningar som görs fram till sista juni pga. kampanjpris hos den. Sen kommer jag använda betalo igen då jag tycker deras tjänst ger ett bättre intryck.

Samma här

Toppen