Jag har åtminstone två gånger (nu senast tror jag det var tele2, men jag är inte helt säker) stött på en bugg i deras webbgränssnitt som ger precis det felmeddelandet. Det har handlat om kombinationen fel nummer först och copy/paste, då har den fastnat i felläge. Men vid omstart av hela betalningsprocessen från startsidan har det fungerat.Betalade fordonsskatten till Transportstyrelsen för ett par veckor sedan med Betalo/Coop Medmera, när jag skulle betala 90 kr för en ny registreringsskylt till Transportstyrelsen var de spärrade, oklart varför...
Vad gäller nu för tiden, får man Eurobonus-poäng om man betalar en räkning via Betalo med SAS AMEX, eller räknas det som kontantuttag? Jag är medveten om att Betalo tar ut en avgift om 2.5% för detta.
Vad gäller nu för tiden, får man Eurobonus-poäng om man betalar en räkning via Betalo med SAS AMEX, eller räknas det som kontantuttag? Jag är medveten om att Betalo tar ut en avgift om 2.5% för detta.
Är det någon som vet eller har svar på hur SKV ställer sig till att man betalar bolagets räkningar med kreditkort? Ett annat syfte än att få poäng är ju att bolaget det fakto får 30 dagars kredit på mot 2-3%.
Man lånar ju inte av sig själv, men bolaget lånar däremot av dig privat? Synpunkter någon?
Är det någon som vet eller har svar på hur SKV ställer sig till att man betalar bolagets räkningar med kreditkort? Ett annat syfte än att få poäng är ju att bolaget det fakto får 30 dagars kredit på mot 2-3%.
Man lånar ju inte av sig själv, men bolaget lånar däremot av dig privat? Synpunkter någon?