Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkar, om de behöver få in poäng?
Ok men perioden ”så länge det funkar” kommer att förkortas drastiskt tack vare dina inlägg här.

Ju fler som använder det desto snabbare kommer också SEB att reagera. Framförallt då det gång på gång bevisats att folk i allmänhet överutnyttjar dessa knep till den grad att SEB känner sig tvingade att dra i nödbromsen. Hade folk kunnat nyttja det med lite vett och inte skrika ut det på öppna forum hade fler kunnat nyttja möjligheten under längre tid.

Med det verkar ju inte spela någon roll vad folk tycker, du har ju redan bestämt dig för att stänga igen möjligheten så snabbt du kan.

Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkar, om de behöver få in poäng?
Ren hypotetisk fråga, detta har ingenting med kreditkort och räkningar att göra bara en allmän frågeställning.

Tycker du det är bättre att 10000 personer kan nyttja en tjänst i 1 månad eller 100 personer i 24-36 månader?

Grymt att man gör allt för att det skall stängas till! va braaa
Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkarom de behöver få in poäng?
Ren hypotetisk fråga, detta har ingenting med kreditkort och räkningar att göra bara en allmän frågeställning.

Tycker du det är bättre att 10000 personer kan nyttja en tjänst i 1 månad eller 100 personer i 24-36 månader?
Det låter som att du, Eddo och Kimmen vill tona ned så att ni kan fortsätta tjäna poäng ostört över lång tid :)

Men visst jag ska vara tyst nu. Jag visste inte att folk fortfarande använde tjänsten längre utan ville bara hjälpa till och prova för att se om det fortfarande fungerande. I och med att många undrade.

Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkarom de behöver få in poäng?

Det låter som att du, Eddo och Kimmen vill tona ned så att ni kan fortsätta tjäna poäng ostört över lång tid :)

Men visst jag ska vara tyst nu. Jag visste inte att folk fortfarande använde tjänsten längre utan ville bara hjälpa till och prova för att se om det fortfarande fungerande. I och med att många undrade.
Skriv som du vill :) Låt folk gnälla på bara.

Jag ser det från andra perspektiv, ju fler hål som täpps igen --> Mindre utbud av valuta/poäng på marknaden --> fler möjligheter/biljetter för mig. Sen att andra blir arga är ett stort plus, för skadeglädjen är den sanna glädjen

Om det finns tjänster som en gång i tiden redan blivit nedstängda/spärrade så får väl folk prova själva utan att prata om det?
Måste alla alltid ha stödhjul, hängslen och livrem när dom ska ut i bonusjungeln? Ja det verkar så, för folk klarar inte av att göra ett jävla skit själva utan att hålla i handen.
Folk kan ju inte boka en flygbiljett till Umeå utan att mamma och pappa ska hålla i handen och ledsaga dom nu för tiden här.
Det är dags att folk blir lite självständiga i vissa frågor, speciellt dom man inte ska prata högt om.

Och nej, jag betalar inga fakturor med mitt MC.
Så för min skull är det inte, det är principen.

Men ha så kul ni med era dyra räkningar och poäng :)

Toppen