Skicka det till SEB och fråga vettja när du ändå är igång.Nu kan jag bekräfta att jag fått 1495 EB-poäng. Skicka DM om du vill se "bevis".
Skicka det till SEB och fråga vettja när du ändå är igång.Nu kan jag bekräfta att jag fått 1495 EB-poäng. Skicka DM om du vill se "bevis".
Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkar, om de behöver få in poäng?Grymt att man gör allt för att det skall stängas till! va braaa
Ok men perioden ”så länge det funkar” kommer att förkortas drastiskt tack vare dina inlägg här.Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkar, om de behöver få in poäng?
Ren hypotetisk fråga, detta har ingenting med kreditkort och räkningar att göra bara en allmän frågeställning.Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkar, om de behöver få in poäng?
Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkarom de behöver få in poäng?Grymt att man gör allt för att det skall stängas till! va braaa
Det låter som att du, Eddo och Kimmen vill tona ned så att ni kan fortsätta tjäna poäng ostört över lång tidRen hypotetisk fråga, detta har ingenting med kreditkort och räkningar att göra bara en allmän frågeställning.
Tycker du det är bättre att 10000 personer kan nyttja en tjänst i 1 månad eller 100 personer i 24-36 månader?
Skriv som du villDet är väl bättre att folk använder det så länge det funkarom de behöver få in poäng?
Det låter som att du, Eddo och Kimmen vill tona ned så att ni kan fortsätta tjäna poäng ostört över lång tid
Men visst jag ska vara tyst nu. Jag visste inte att folk fortfarande använde tjänsten längre utan ville bara hjälpa till och prova för att se om det fortfarande fungerande. I och med att många undrade.
Inte lönt... https://www.businessclass.com/forum...r-med-kreditkortet.4398/page-174#post-1118448Skicka det till SEB och fråga vettja när du ändå är igång.
For the record så använder jag inte ens denna typ av tjänster förutom i undantagsfall vid kampanjer. Det blir i regel för dyra poäng. Stör mig bara på beteendet i allmänhet.Det låter som att du, Eddo och Kimmen vill tona ned så att ni kan fortsätta tjäna poäng ostört över lång tid![]()
Om det finns tjänster som en gång i tiden redan blivit nedstängda/spärrade så får väl folk prova själva utan att prata om det?Det är väl bättre att folk använder det så länge det funkarom de behöver få in poäng?
Det låter som att du, Eddo och Kimmen vill tona ned så att ni kan fortsätta tjäna poäng ostört över lång tid
Men visst jag ska vara tyst nu. Jag visste inte att folk fortfarande använde tjänsten längre utan ville bara hjälpa till och prova för att se om det fortfarande fungerande. I och med att många undrade.