Cristoffer Cedergren
Medlem
Ja nu är det tydligt att SEB lyckats sortera ut Klarna-betalniningar som kommer från Billo/Betalo/Billhop etc och övriga. Festen är över.
Tyvärr så har jag stött på att det inte går med några mottagare. Otroligt störigt att inte veta det i förväg. Annars hade jag ju betalat direkt med kreditkortet istället för att ta en faktura.Är väl bara att köra vidare med Amex.
I vilka lägen vill man betala med faktura, om det är möjligt att betala direkt med kortet? Det blir ju betydligt billigare och samma poäng/spend (sånär som på poäng/spend på själva avgiften). Eller missar jag något?Annars hade jag ju betalat direkt med kreditkortet istället för att ta en faktura.
Tar inte Amex, eller vill få spend/poängintjäning flyttad till nästa period.I vilka lägen vill man betala med faktura, om det är möjligt att betala direkt med kortet? Det blir ju betydligt billigare och samma poäng/spend (sånär som på poäng/spend på själva avgiften). Eller missar jag något?
Vilka mottagare funkar inte med Amex? Har du några exempel?Tyvärr så har jag stött på att det inte går med några mottagare. Otroligt störigt att inte veta det i förväg. Annars hade jag ju betalat direkt med kreditkortet istället för att ta en faktura.
Shit happens kontot tackar.
Vilka mottagare funkar inte med Amex? Har du några exempel?
WalleyVilka mottagare funkar inte med Amex? Har du några exempel?
Senaste gångerna jag provade funkade inte DNB med mitt MC heller.DNB, för exempel bilfinasiering. Fungerar fint med MC, men inte Amex.