Hur stora betalningar har du gjort med SAS MC?SAS MC fick brev hem om att jag betalat på Betalo och att det räknas som kontantuttag och att maxgränsen är 15,000kr och missbruk av detta kan få mitt kort uppsagt.
Så då var det slut på Betalo med SAS MC..
Har det funkat som köp tidigare? Isåfall är det läge att bestrida avgiften.Har gjort ganska många på 10-20000 de senaste året, eller beror på men cirka en i månaden. Men detta var första gången jag fick ett brev hem från SEB.
Har dessutom alltid satt in pengarna på kortet innan jag gjort betalningarna.
Men denna åkte jag på avgift för kontantuttag så blev sjukt dyrt.
Var det någon "skum" mottagare som triggade deras misstanke?Gjorde det också men då hänvisade de till sitt avtal där dem förbehåller sig rätten att tolka transaktioner som kontantuttag om misstanke finns.
Sjukt tröttsamt..
De har ju kört samma variant hela tiden. De hotade att dra in mitt Diners om jag betalade med det på Betalo och det är ju samma gubbar bakom SAS MC. Jag kommer inte att skaffa SAS MC även om det är gratis för mig. SEB är ett skitföretag.Jag har inte använt mitt SAS MC till Betalo/Billhop ännu. Med Amex går det dock fint. Låter konstigt att SAS MC ska ha den spärren. I detta fall är det väl ganska enkelt att visa att det verkligen inte rör sig om kontantuttag? Man kan ju visa upp fakturorna och sedan är det klart.