Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

Har du BG-/PG-numret så borde du kunna kolla det på Betalo?

Nope, har ju inte fått något sådant då jag inte har skaffat tjänsten för att man går miste om poängen när man har en sådan. Så tänkte kolla om någon har det och vet om det går.

Enligt SEQRs hemsida betalar man via BG 570-6015 (Seamless Remittance AB) och när jag testade att lägga in en betalning dit via betalo var det inga problem.

Vart hittar du den infon?

Vad innebär SEQR Faktura? | SEQR Sverige står det att det är collector som ställer ut fakturan.

Jag har också haft problem idag, hoppas det kommer igång som det ska snart - har en 100k+ som skulle behöva betalas innan dagens slut.

Känner någon till någon internetplånbok som funkar hos spelsajter och som man kan göra insättningar till via Betalo? Skrill (f d Moneybookers) har inget bankgiro/plusgiro-nummer och funkar således inte.

Jag har också problem med Betalo idag. Sista steget i betalningsprocessen funkar inte. Någon som pratat med kundtjänst?

Är det någon som har problem med att det debiteras en serviceavgift trots att jag använder coop-kortet? Har några kommande betalningar som jag ej bekräftat...

Toppen